On the Penya Rhin 1933 entry : we have Javier del Arco mentioning the entry of car #14 as E. LEHRFELD. He mentions three things : of Portuguese nationality, driving a Bugatti 2,3 C and...he was 3rd on the Rabassada hillclimb in 1931. That´s interesting because I had Zanelli in that position in 1931...
I then found a 2008 article in Spanish about an expo in Lisbon of some old Bugattis. So they go on about Lehrfeld´s one (let me paste the text and I´ll extract some parts from it)
Uno de los modelos Bugatti expuestos, la T35 (Tipo 35) es considerado el mayor vencedor de carreras de todos los tiempos, atribuyéndose-le 1850 victorias en competiciones. El coche que estará en la Motorclássico es de 1930 y fue comprado por Henrique Lehrfeld en París. Era el modelo más potente de la Bugatti y que más victorias conquistó en los grandes premios en los finales de los años 20, habiendo sido fabricadas sólo 40 unidades. Lehrfeld estrena su nuevo Bugatti la 4 de Agosto de 1930, en el "Kilómetro de Arranque de Setúbal" ganando el 1º premio a 118 km/h. Este coche participó en incontables pruebas, destacándose el récord nacional del "Kilómetro Lanzado" obtenido en el Mindelo, en Noviembre de 1930, a la media de 194 km/h, el 3.º lugar en la " Rampa de la Rabassada" (Barcelona), 5.º lugar en el "G.P. de la Baule" (Francia) el 2º lugar de la general en la " Gávea" (Río de Janeiro) en 1935. Venció también el "Circuito de Vila Real", en 1934, conducido por António Herédia.
So they reckon there will be a 35 that Lehrfeld bough in Paris 1930. He drove it first in August 4th 1930 in Setúbal (Portugal) and won. In November that same year, the combo earned the flying km in Mindelo, and then, without telling the year, they include a 3rd place at the Rabassada, 5th at La Baule and 2nd at Gavea (this, in 1935). Some guy named Antonio Heredia won with that car a race at Vila Real (again, Portugal) in 1934.
Does any of this ring a bell?
The Gavea race we have under control, La Baule...well that is where, at Sheldon´s you can find a "creative" way of dealing with our man, namely "Henri Lehrsfield"...